גפני: "הוכחנו שיש לנו אב זקן, יש לנו מנהיג"

    אבי רבינא 3 Comment on גפני: "הוכחנו שיש לנו אב זקן, יש לנו מנהיג"

    יו"ר דגל התורה: "אנחנו שמחים הלילה כי העפנו את הממשלה הרעה הזאת הביתה. ליברמן אמר שהוא מכבד את רצון הבוחר? שיכבד אותם וילך הבייתה! העם לא רוצה אותו כאיש ציבור. הוא נכשל בכל תחום בעשייה הציבורית. הבייתה!"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני נאם אמש (שלישי) בחגיגות הניצחון של יהדות התורה בבני ברק: "מה לא אמרו עלינו, שאין לנו הנהגה, שניחלש, שיצביעו לכל מיני מפלגות אחרות, הוכחנו – יש לנו אב זקן! יש לנו מנהיג! הגדלנו את מספר הקולות שלנו בלמעלה מ-20 אלף קולות, המנדט השמיני שלנו עוד ייכנס בע"ה".

    גפני תקף: "אנחנו שמחים הלילה כי העפנו את הממשלה הרעה הזאת הביתה. ליברמן אמר שהוא מכבד את רצון הבוחר? שיכבד אותם וילך הבייתה! העם לא רוצה אותו כאיש ציבור. הוא נכשל בכל תחום בעשייה הציבורית. הבייתה!"

    ח"כ אורי מקלב נאם: "אנחנו קוראים מכאן לראש הממשלה הבאה לדעת למשול, לקחת את הניצחון הזה למיצוי, נגמר שלטון הפקידים ויועצים משפטיים, אנחנו נחזיר את שגזלנו לנו. נחזיר את כל מה שקילקלו, נביא חיי תורה לעם היהודי, את עצמאות החינוך, את ערכי המוסר, דיור לציבור החרדי את הזכות לחנך את ילדינו כפי שאנחנו רוצים.

    video
    play-sharp-fill
    "המאבק לא היה פוליטי אלא על ערכים על חיי תורה והלכה בארץ, על הלגיטימציה שלנו, על השורשים והמסורת. וזה הניצחון המוחלט והברור, העם אמר להם שהוא לא איתם. העם אמר לא לקיטוב.

    "עברנו מערכת בחירות מורכבת מבית ומחוץ. עם הכפשות והשמצות, עם דברים שלא היו מאנשים בתוכנו. שמונה עשר חודש נאבקנו בממשלה הזו. יש הנהגה תורנית לציבור החרדי טעה, גדולי ישראל הם שניהלו את הבחירות הללו. גדולי ישראל יצאו מגדרם למען המערכה".

    ח"כ יעקב אשר אמר: "אנחנו לא תאבי נקמה, אבל היום הציבור הישראלי נתן תג מחיר לכל רודפי הדת במדינת ישראל, תג שיילמד בכל בתי הספר לפוליטיקה. שיידעו שלא ייבנו כאן אנשים על חורבן עם ישראל ותורת ישראל".

    מטה יהדות התורה | צילומים: אריה לייב אברמס – פלאש 90



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בשנה השמינית "וציויתי את ברכתי", וזו חלק מהברכה,
      ברכת ד' חפפה עלינו ביום שנכפל בו כי טוב.

    2. 2

      ואווו שווה לבחור ג